Яке паливо заливати в Jeep: витрата бензину, обслуговування та типові проблеми

Регламент обслуговування автомобіля


Яке паливо заливати в автомобіль: рекомендації для бензинових двигунів

Бензин А-92 — можна чи ні?

Так, можна сміливо заправляти бензином А-92, якщо виробник це дозволяє. Якщо у вашого авто жовта кришка паливного бака — це ознака того, що дозволено використання спиртовмісного пального (E85). Уточнити цю інформацію можна через window sticker: у правому верхньому куті має бути напис "Flexible-Fuel" на блакитному фоні.


Типи двигунів і рекомендоване паливо

Двигун 2.4 л (бензин)

  • Відповідає екостандартам.
  • Працює на неетилованому бензині з октановим числом не менше 91 (за дослідницьким методом).
  • Бензин із вищим октановим числом не покращує характеристики.

Двигун 3.2 л (бензин)

  • Також відповідає екологічним нормам.
  • Мінімальне октанове число — 91.
  • Рекомендовано використовувати бензин А-93 для досягнення оптимальної продуктивності.

Обслуговування: що потрібно знати

Заміна сайлентблоків (плаваючих)

1. Великий плаваючий сайлентблок у задню цапфу:

  • ⌀ внутр. – 14.20 мм
  • ⌀ зовн. – 47.30 мм
  • Висота – 53.00 мм
  • Каталожні номери: A.B.S. 211111, QUATTRO FRENI QF13E00236
  • Аналоги: VTR LR0903RB, LEMFORDER 37514 01, FEBEST LRAB-005Z

2. Малий плаваючий сайлентблок у задню цапфу:

  • ⌀ внутр. – 12.00 мм
  • ⌀ зовн. – 45.00 мм
  • Висота – 52.00 мм
  • Каталожні номери: GM 90496700, Opel 4 23121
  • Аналоги: Lemforder 1471101, Febi 17376

Заміна ременя та роликів

  • Поліклиновий ремінь: 4627534AA
  • Натяжник: 4627533AB (GATES 39342)
  • Гладкий ролик (паразитний): 4627532AA
  • Обвідний ролик: 4627534AA (INA 532016010)

Як скинути індикацію заміни масла

Метод №1

  1. Не натискаючи на гальмо, натисніть і відпустіть кнопку ENGINE START/STOP, переведіть ключ у положення “ВКЛ.” (двигун не запускати).
  2. Повністю і повільно натисніть педаль газу протягом 10 секунд.
  3. Знову натисніть кнопку ENGINE START/STOP, щоб вийти з режиму.

Метод №2

  1. Як і вище — ввімкніть живлення без запуску двигуна.
  2. На панелі приладів у розділі Vehicle Info знайдіть пункт Oil Life.
  3. Утримуйте кнопку OK, доки значення не скинеться до 100%.

Часті проблеми й типові поломки

1. Ривки під час роботи АКПП

Причини та рішення:

  • Потрібно оновити прошивку двигуна й коробки передач.
  • Можлива заміна масла АКПП.
  • Рекомендована адаптація дросельної заслонки.
  • Калібрування педалі газу.

2. Вентилятор постійно працює

Причина: несправні активні жалюзі
Що робити: перевірити привід жалюзі та систему управління.

3. Протікання маслообмінника

Коли виникає: часто — після 50 000 км
Рішення: заміна всіх прокладок маслообмінника — як верхніх, так і нижніх.