Яке паливо заливати в Jeep: витрата бензину, обслуговування та типові проблеми
Регламент обслуговування автомобіля
Яке паливо заливати в автомобіль: рекомендації для бензинових двигунів
Бензин А-92 — можна чи ні?
Так, можна сміливо заправляти бензином А-92, якщо виробник це дозволяє. Якщо у вашого авто жовта кришка паливного бака — це ознака того, що дозволено використання спиртовмісного пального (E85). Уточнити цю інформацію можна через window sticker: у правому верхньому куті має бути напис "Flexible-Fuel" на блакитному фоні.
Типи двигунів і рекомендоване паливо
Двигун 2.4 л (бензин)
- Відповідає екостандартам.
- Працює на неетилованому бензині з октановим числом не менше 91 (за дослідницьким методом).
- Бензин із вищим октановим числом не покращує характеристики.
Двигун 3.2 л (бензин)
- Також відповідає екологічним нормам.
- Мінімальне октанове число — 91.
- Рекомендовано використовувати бензин А-93 для досягнення оптимальної продуктивності.
Обслуговування: що потрібно знати
Заміна сайлентблоків (плаваючих)
1. Великий плаваючий сайлентблок у задню цапфу:
- ⌀ внутр. – 14.20 мм
- ⌀ зовн. – 47.30 мм
- Висота – 53.00 мм
- Каталожні номери: A.B.S. 211111, QUATTRO FRENI QF13E00236
- Аналоги: VTR LR0903RB, LEMFORDER 37514 01, FEBEST LRAB-005Z
2. Малий плаваючий сайлентблок у задню цапфу:
- ⌀ внутр. – 12.00 мм
- ⌀ зовн. – 45.00 мм
- Висота – 52.00 мм
- Каталожні номери: GM 90496700, Opel 4 23121
- Аналоги: Lemforder 1471101, Febi 17376
Заміна ременя та роликів
- Поліклиновий ремінь: 4627534AA
- Натяжник: 4627533AB (GATES 39342)
- Гладкий ролик (паразитний): 4627532AA
- Обвідний ролик: 4627534AA (INA 532016010)
Як скинути індикацію заміни масла
Метод №1
- Не натискаючи на гальмо, натисніть і відпустіть кнопку ENGINE START/STOP, переведіть ключ у положення “ВКЛ.” (двигун не запускати).
- Повністю і повільно натисніть педаль газу протягом 10 секунд.
- Знову натисніть кнопку ENGINE START/STOP, щоб вийти з режиму.
Метод №2
- Як і вище — ввімкніть живлення без запуску двигуна.
- На панелі приладів у розділі Vehicle Info знайдіть пункт Oil Life.
- Утримуйте кнопку OK, доки значення не скинеться до 100%.
Часті проблеми й типові поломки
1. Ривки під час роботи АКПП
Причини та рішення:
- Потрібно оновити прошивку двигуна й коробки передач.
- Можлива заміна масла АКПП.
- Рекомендована адаптація дросельної заслонки.
- Калібрування педалі газу.
2. Вентилятор постійно працює
Причина: несправні активні жалюзі
Що робити: перевірити привід жалюзі та систему управління.3. Протікання маслообмінника
Коли виникає: часто — після 50 000 км
Рішення: заміна всіх прокладок маслообмінника — як верхніх, так і нижніх.